středa 4. července 2012

Recenze: Ryor - Dvoufázová odličovací emulze Ryoherba

Ahoj všechny srdečně zdravím

Připravila jsem si pro vás recenzi na přípravek od firmy Ryor. Tuto značku mám velice ráda, už jen proto, že jsem s ní pracovala na odborné praxi. Kosmetika Ryor je přírodní a bylinná, takže na ni mohou být někteří lidé alergičtí. Ryor je česká kosmetika a dá se sehnat buď na internetu nebo třeba v Rossmanovi a myslím si, že i v Jasmínu.

1. Dvoufázová odličovací emulze Ryoherba

Skládá se ze dvou fází: voda a olej, proto se musím před použití protřepat, aby se fáze dostatečně promíchaly.

Emulzi jsem si pořídila z toho důvodu, že jsem nemohla sehnat žádnou, která by mi vyhovovala. Mám totiž docela citlivé oči a jentak mi něco nesedí. Tak jsem si řekla, že vyzkouším metodu pokus omyl a vyplatilo se.
S emulzí jsem spokojená. Dobře odličuje a neštípe do očí.

Je vhodná pro odličování pleti i očí. Odstraňuje voděodolný make-up a  řasenku. Má být vhodná  na všechny typy pletí, ale podle mého názoru není moc vhodná na mastnou pleť, protože po odlíčení je pleť taková mastnější. Výrobci tvrdí, že přípravek je neparfemovaný, ale já tam přece jenom něco cítím, nevím jak to popsat. Je to taková zajímavá vůně ani slabá ani silná.


Vyrábí se ve dvou velikostech buď 150ml nebo 300ml obě velikosti stojí něco přes stovku.
Obsahuje extrakt ze světlíku lékařského a komplex hydratačních látek. Tyto látky zklidňují a hydratují pleť.














Žádné komentáře:

Okomentovat